Politica de reclamatii

Acordam atentie deosebita intrebarilor dumneavoastra si incercam sa fim cat mai rapizi in ceea ce priveste procesarea solicitarilor pe care le primim.

Daca aveti o problema legata de o comanda, cu un abonament de parcare achizitionat online, ne puteti contacta pe e-mail la adresa contact@timpark.ro, la telefon 0256493393, sau la sediul nostru Splaiul Nicolae Titulescu de luni - vineri, 08:00-15:30.

Termenul maxim de solutionare a unei reclamatii este de 72 de ore lucratoare.

Ce solicitari rezolvam?

In cazul in care s-a gresit numarul de inmatriculare, acesta poate fi modificat de catre serviciul Timpark printr-o cerere pe e-mail (contact@timpark.ro) unde se aduc justificarile necesare, acest e-mail trebuie expediat in ziua curenta (intervalul 08:00 - 16:00). Serviciul SPAPP - Timpark isi rezerva dreptul de a nu accepta cererile nejustificate.

Cand putem anula un abonament?

Abonamentul achizitionat intra in vigoare, pe intervalul de timp pe care dvs. l-ati mentionat la achizitie, imediat ce plata a fost efectuata si aprobata de dvs.

Un abonament poate fi anulat daca solicitarea vine la o data anterioara intervalului pe care abonamentul dvs. este valabil.